רק חסלט זה חסלט

חסלט גם נקי גם בריא

חסלט הטעם הנקי של הטבע

יש חסלט ויש את כל השאר

רק חסלט זה חסלט

חסלט בריאות שבאה בקלות

אין סלט בלי חסלט

    
  
{"autoplay":"true","autoplay_speed":"3000","speed":"300","arrows":"false","dots":"true","rtl":"true"}

דבר הנהלת החברה

"כי עתה הרחיב לנו ה' ופרינו בארץ" (בראשית כ"ו, כ"ב)

אנו שמחים לחגוג את חנוכת הבית למפעלנו החדש המהווה ציון דרך משמעותי בהתפתחות החברה ולהתחדש לקראת השנה החדשה העומדת בפתח.

עד להקמת החברה, רבים מהציבור הדתי בארץ ובעולם נמנעו מלאכול ירקות עלים מסוימים, או שטרחו רבות בניקוי ובדיקת הירקות העלים, כגון: חסה, כרוב, סלרי, בצל ירוק, פטרוזיליה, כוסברה, שמיר, נענע ועוד מחשש להימצאות חרקים.

"חסלט עלי קטיף" יזמה את מהפיכת הירקות הבריאים והמהודרים בישראל והינה הראשונה לפתח גידולי ירק נקי מתולעים תוך הקפדה על שמירת בריאותם של הצרכנים בפיקוח מלא של אגרונומים בכירים של החברה וכן של "דרך המעבדה" לבדיקת שאריות חומרי הדברה ועמידה בתקני בריאות ואיכות בינלאומיים.

מוצרי החברה הן בתחום הירק הטרי והן בתחום הירק המצונן משווקים כיום בישראל באלפי נקודות מכירה וכמו כן ניתן למצוא את מוצרי החברה במדינות רבות בעולם בארה"ב באנגליה בצרפת ובמדינות אחרות.

מאחורי ההצלחה המרשימה הזאת עומדת סיעתא דשמיה אדירה וצוות עובדים מסורים ומקצועיים המשקיעים את מרצם ואת כישרונם בחברה למען הצלחתה.

"חסלט עלי קטיף" אינו רק מקום עבודה ומקור פרנסה אלא משפחה חזקה ומלוכדת של שותפות ואחריות אנחנו ב"חסלט עלי קטיף" שמחים שזכינו להקים חברה חקלאית גדולה בישראל.

אנו מסתכלים על הדרך הארוכה שעברה החברה מיום היווסדה, הקשיים בשלבי ההקמה, ההישרדות במציאות הביטחונית של גוש קטיף וכמובן השיקום וההקמה מחדש לאחר הגירוש עד לחנוכת מפעלנו החדש בפארק נ.ע.ם בנתיבות.

אנו מודים לבורא עולם שלא עזב חסדו מאיתנו ונתן לנו את הכוח להמשיך לפעול ולהוביל את שוק הירק הנקי, המהודה והבריא, לשביעות רצון הצרכנים.

ובעז"ה נעשה ונצליח!

בברכת "חזק ונחזק בעד עמנו ובעד ערי אלוקינו" (שמואל ב', ו')
הנהלת חברת "חסלט עלי קטיף"

דילוג לתוכן