רק חסלט זה חסלט

חסלט גם נקי גם בריא

חסלט הטעם הנקי של הטבע

יש חסלט ויש את כל השאר

רק חסלט זה חסלט

חסלט בריאות שבאה בקלות

אין סלט בלי חסלט

    
  
{"autoplay":"true","autoplay_speed":"3000","speed":"300","arrows":"false","dots":"true","rtl":"true"}

סיפור המותג שלנו

"חסלט עלי קטיף" הוקמה בשנת תשמ"ט (1989), על ידי צוות של חוקרים תורניים, מדריכים חקלאיים מכפר דרום ואגרונומים בכירים. החברה הייתה חלוצה בגידול ושיווק של ירקות עלים כשרים למהדרין, ללא חרקים ותולעים.

עד להקמת החברה, רבים מהציבור הדתי בארץ ובעולם נמנעו מלאכול ירקות עלים מסוימים, או שטרחו רבות בניקוי ובדיקת הירקות העלים, כגון: חסה, כרוב, סלרי, בצל ירוק, פטרוזיליה, כוסברה, שמיר, נענע ועוד מחשש להימצאות חרקים.

"חסלט עלי קטיף" מגדלת את תוצרתה במבנים מיוחדים, חממות ומנהרות, שבהם החקלאים יכולים להקפיד על שטח סטירילי נקי מחרקים ותולעים. צוות גדול של משגיחים עמל במשך שעות עבודה מרובות בבדיקת התוצרת בחממות ובזמן האריזה. לחברה הסכם עם מעבדת "בקטוכם- דרך המעבדה " הבודק מדגמית את מוצרי החברה כדי להבטיח שלא יימצאו בהם שאריות של חומרי הדברה.

בשנת התשנ"ח (1998) החליטה "חסלט על קטיף" להיכנס לתחום החדש של ירקות מצוננים ועל דגלה חרתה החברה את הצורך במוצרים כשרים ובריאים כאחד. לצורך כך הקימה חברת בת ששמה "ירק נטו" לייצור סלטים חתוכים, שטופים ומוכנים לאכילה.

עד שנת תשס"ו שכנה החברה בכפר דרום שבגוש קטיף, והעסיקה עשרות חקלאים,תושבי גוש קטיף, בגידול ובאריזת תוצרת החברה. עם הגירוש מגוש קטיף,עברה החברה לאזור התעשייה שער הנגב שבשדרות.
"כי עתה הרחיב ה' לנו ופרינו בארץ" (בראשית כ"ו, כ"ב), בערב ראש השנה תשע"ח חגגה החברה את חנוכת הבית למפעלה החדש בפארק נ.ע.מ בנתיבות המהווה ציון דרך משמעותי בהתפתחות החברה. הקמת המפעל החדש לוותה בהשקעה של עשרות מיליוני ש"ח, השקעה שתאפשר לחברה להמשיך ולייצר את מוצרי האיכות והבריאות בכושר ייצור הגבוה פי כמה מהייצור עד כה תוך שימוש באמצעי הטכנולוגיה המתקדמים ביותר בעזרתם תוכל החברה לספק ללקוחותיה הרבים מוצרים איכותיים ובריאים יותר.

מוצרי "חסלט עלי קטיף", "ירק נטו" משווקים בלעדית בישראל על ידי חברת השיווק י.ע.ל בע"מ, באלפי נקודות מכירה בארץ. בנוסף, אפשר למצוא את תוצרת החברה במדינות רבות בעולם, ביניהם:ארה"ב, אנגליה, צרפת, בלגיה ועוד. ניתן לראות את כל המוצרים ברשימת המוצרים.

דילוג לתוכן